Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.08.2022 23:34. Дата последних изменений - 13.09.2022 00:01

ДК 021:2015-50413200-5-Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та цілодобового спостереження за пожежною автоматикою об’єкта Дніпропетровської обласної прокуратури). -

Идентификатор закупки UA-2022-08-05-009300-a  
ID 007c8943a0c64b49808371f485ece962  
Ожидаемая стоимость
72`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Дніпропетровська обласна прокуратура  
Ожидаемая стоимость 72`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 360.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
05.08.22
Период уточнений
до 12.08.22
Период обжалования
до 18.08.22
Прием предложений
до 22.08.22
Аукцион
23.08.22
Квалификация
с23.08.22
Предложения рассмотрены
с02.09.22
Закупка не состоялась
13.09.22
09.08.2022, 11:05
дискримінація
Общий вопрос о закупке
Вимога: Учасник повинен надати Сертифікати (або інший документ) про наявність відповідної кваліфікації для обслуговування систем протипожежної безпеки закордонних виробників та спеціалістів, які пройшли відповідне навчання. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи та надавати послуги з обслуговування протипожежного обладнання без проходження навчання від виробника. Для цього у нихх і такє є відповідна професійна освіт, яку вони отримали у спеціальних освітніх закладах. Видаліть дану вимогу та не створюйте дискримінаційних умов для участі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2022, 11:03)
Шановний Учаснику!
Надання Сертифіката (або іншого документа) про наявність відповідної кваліфікації для обслуговування систем протипожежної безпеки закордонних виробників, підтверджує вміння та навички в специфіці обслуговування обладнання закордонного виробника, встановленого на об’єкті Замовника. Від справності обладнання залежить життя і здоров’я працівників підприємства, тому Замовник хоче бути впевнений у тому, що обладнання буде обслуговуватися спеціалістами, які мають спеціальні знання та навички роботи саме з таким обладнанням.
З огляду на викладене вище, Замовник не вбачає у вимозі надання такого Сертифіката (або іншого документа).
Разом з цим, повідомляємо, що до Додатку №2 ТД будуть внесені відповідні зміни, пов’язані з виправленням механічної помилки стосовно того, що «Учасник повинен надати Сертифікати (або інший документ) про наявність відповідної кваліфікації для обслуговування систем протипожежної безпеки закордонних виробників та спеціалістів, які пройшли відповідне навчання» на зміну: «Учасник повинен надати Сертифікати (або інший документ) про наявність відповідної кваліфікації для обслуговування систем протипожежної безпеки, у тому числі закордонних виробників».
Крім того, нагадуємо Учасникам, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
09.08.2022, 11:06
огляд
Общий вопрос о закупке
Встановлеан вимога: З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єкта, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.08.2022, 10:35)
Шановний Учаснику! На ваше питання стосовно наявності в Додатку №4 до ТД примітки з текстом: «З метою об’єктивного визначення вартості, врахування в ціновій пропозиції Учасника всіх витрат, необхідних для надання послуг належної якості, а також визначення технічної можливості приймально-контрольних приладів Замовника передавати, а центрів приймання тривожних сповіщень Учасника приймати тривожні сповіщення від приладів СПС Замовника, представникам Учасника, до проведення аукціону, рекомендується провести обстеження об’єкта, про що в складі цінової пропозиції, в довільній формі надається відповідна довідка», повідомляємо, що дана примітка носить виключно рекомендаційний характер, про що свідчить використання дієслова «рекомендується» в тексті примітки. Дана примітка спрямована виключно на спонукання Учасників до добровільного відвідання об’єкта спостерігання та ознайомлення з встановленим обладнанням з метою планування учасниками, під час складання цінових пропозицій, всіх своїх витрат, пов’язаних із заміною та/або ремонтом обладнання, що вийшло з ладу (акумуляторів, пристроїв передавання тощо), оскільки Замовник, не містить у своєму штаті спеціалістів, котрі б до початку проведення процедури відкритих торгів могли гарантувати справність всього обладнання, що передається під спостерігання та технічне обслуговування.
Таким чином, не проведення Учасником обстежень об’єкта до моменту розкриття цінових пропозицій учасників торгів, не будуть розцінені Замовником як невиконання вимог тендерної документації та додатків до неї і, як наслідок, не стануть причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Водночас, доводимо до відома Учасників, що всі додаткові витрати, пов’язані з виконанням Договору про закупівлю, що виникнуть після відкриття цінових пропозицій учасників, Замовником не приймаються та оплачуються Переможцем процедури закупівлі за власний рахунок в рамках його цінової пропозиції.