Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.08.2022 10:08. Дата последнего редактирования мониторинга 13.09.2022 15:30

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2022-08-25-000018  
ID a75825511c9e4d4eb02b657d1a5c270b  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.08.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22, частини 1 статті 31 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 08.09.2022 13:49  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 5 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.12.2021 № 9, тендерну пропозицію ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 17.01.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022, договір від 02.02.2022 № 110 (далі – договір № 110), додаткові угоди від 10.02.2022 № 1 та від 01.08.2022 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 31.08.2022 року. За результатами здійснення моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж» умовам ТД. Так, відповідно до пункту 1.1 Додатку № 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання (яке необхідне для виконання умов договору) із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання. Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності або оренди на матеріально-технічну базу. У складі пропозиції Переможця на підтвердження наявності матеріально-технічної бази (переліченої в довідці про матеріально-технічну базу від 11.01.2022 № 28) надано договір оренди офісу від 01.10.2019 №01/10/19/1 (строк дії до 31.12.2021), укладений між ФОП Зарудною В.А. та ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж», з додатковою угодою від 31.12.2021 № 2, в якій вказано, що «пункт 8.1. Договору № 01/10/19/1 від 01.10.2019 року викласти в наступній редакції: «Цей договір укладено на строк з 01.10.2019 до 31.12.2023 включно. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору». Тобто, відповідно до вищевказаної додаткової угоди даний договір укладено більше ніж на 4 роки. Відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Також, відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Виходячи з вищевикладеного, додаткову угоду від 31.12.2021 № 2 до договору оренди офісу від 01.10.2019 №01/10/19/1 укладено з порушенням частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України, а отже вона є нікчемною відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України. Тобто, ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж» не підтверджено наявність матеріально-технічної бази (офісного приміщення), чим не дотримано вимогу пункту 1.1 Додатку № 1 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВТО «Укрпроектмонтаж» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а уклав з ним договір № 110 на загальну суму 3 145 233,60 грн (з ПДВ).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 08.09.2022 13:49  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Уповноваженою особою управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано висновки Північного офісу Держаудитслужби України за результатами моніторингу, затвердженого Наказом від 02 червня 2016 року № 23 (ідентифікатор моніторингу UA-M-2022-08-25-000018) щодо торгів, які проводились на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського, 51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-29-000053-b). За результатами опрацювання інформуємо, що договір буде розірвано.  
Дата редактирования  
Дата создания 13.09.2022 15:29  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.08.2022 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 24.08.2022 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2021-12-29-000053-b Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Капітальний ремонт покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту в ЗДО № 388, вул. Данила Щербаківського, 51-Б, м. Київ, код ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи 3 300 000,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»  
Дата решения о начале мониторинга 24.08.2022 00:00  
Дата публикации 25.08.2022 16:33  
Дата создания 25.08.2022 16:33  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 014-44-26
toma.nikolaychenko@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.08.2022 16:33 - 16.09.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 08.09.2022 13:49 - 23.09.2022 00:00