Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.10.2022 11:19. Дата последнего редактирования мониторинга 07.11.2022 12:14

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-10-21-000034  
ID 355b94e5c3d8433b8dff4d3eda66d5d7  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.10.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на вимоги учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 07.11.2022 12:14  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); своєчасності надання відповіді замовником на вимоги учасників; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі − замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 09.12.2021 б/н; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 10.12.2021 б/н; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 29.12.2021 б/н; вимогу про усунення порушення учасника SENSO DYNAMICS LLC від 24.12.2021 № UA-2021-12-09-009393-a.c1 та відповідь замовника на неї від 29.12.2021; вимогу про усунення порушення учасника SENSO DYNAMICS LLC від 29.12.2021 UA-2021-12-09-009393-a.c2 та відповідь замовника на неї від 31.12.2021; тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «Астріум» (далі − ТОВ «Астріум»); ТОВ «МЕДІПРАЙМ», ТОВ «АФС Медицинтехнік»; протокольне рішення тендерного комітету замовника від 19.01.2022 б/н; звіт про результати проведення процедури закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2022; договір від 31.01.2022 № 32 на суму 46 250 000,00 грн (з ПДВ), укладений із переможцем ТОВ «Астріум» (далі – Договір від 31.01.2022); додаткову угоду від 28.04.2022 № 1 до Договору від 31.01.2022; додаткову угоду від 28.09.2022 № 2 до Договору від 31.01.2022. За результатами процедури, замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Астріум» Договір від 31.01.2022 на суму 46 250 000,00 грн (з ПДВ). В подальшому, між замовником та постачальником укладено додаткові угоди від 28.04.2022 № 1 та від 28.09.2022 № 2 до Договору від 31.01.2022, якими передбачено продовження строку поставки товару на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 07.11.2022 12:14  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2022 № 73-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2022 № 73-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-12-09-009393-a, 09.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ  
Дата решения о начале мониторинга 20.10.2022 00:00  
Дата публикации 21.10.2022 14:57  
Дата создания 21.10.2022 14:57  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127020  
Адрес компании Ukraine, Полтава  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 481-86-44
valeri1002@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.10.2022 14:57 - 11.11.2022 23:00  
Дата публикации решения о результатах 07.11.2022 12:14 - 11.11.2022 00:00