Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 24.10.2022 16:24. Дата последнего редактирования мониторинга 08.12.2022 15:35

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-10-24-000123  
ID 03ea68e5f6ce4e0594b934cef20f0d93  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
24.10.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - колегія АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника з врахуванням внесених змін, рішення колегії АМКУ від 28.12.2021 № 28446-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників ПАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА», ТОВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВАРТО», ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 12.01.2022 № 2/1, від 17.01.2022 № 4/1 та від 20.01.2022 № 4, повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни від 11.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку від 31.01.2022 № 35.0000209.03, додаткові угоди до вказаного договору від 04.02.2022 № 1 та від 28.10.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 07.02.2022 та 31.10.2022, пояснення Замовника, що отримане через електронну систему закупівель 08.11.2022, звіт про виконання договору про закупівлю від 01.11.2022. В ході контрольного заходу встановлено, що Замовником на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону відхилено від участі у процедурі закупівлі тендерні пропозиції з найменшими цінами, які подані ПАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА» та ТОВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВАРТО», та протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2022 № 4 визнано переможцем торгів тендерну пропозицію подану учасником ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС». Проте, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Підпунктом 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо із посиланням на пункти статті 17 Закону), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Однак, у складі поданої тендерної пропозиції ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» не надано підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 пункту 1 та підпунктом 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також, підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно пункту 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження дотримання критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика відповідно до розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 07.06.2018 № 850, учасники обов’язково повинні надати фінансову звітність за 2019 та 2020 роки. Слід зазначити, що відповідно до статті 1 розділу І Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі – Закон № 996), фінансова звітність – звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Частиною 2 статті 6 розділу ІІ Закону № 996 передбачено, що регулювання питань методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, затверджує національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку, національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Разом з тим, частиною 1 розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 передбачено, що фінансова звітність складається з балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Однак, у складі тендерної пропозиції ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» надано лише баланс та звіт про фінансові результати за 2019 та 2020 роки, та відповідно не надано звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності за вказані роки, а отже фінансову звітність надано учасником не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги передбачені підпунктом 1.1 пункту 1 та підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а також вимоги передбачені Додатком 2 до тендерної документації Замовника. Крім цього, відповідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника проєкту договору про закупівлю (згідно Додатку 4 до тендерної документації). Разом з тим, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учаснику обов’язково необхідно надати у складі тендерної пропозиції лист-згоду в довільній формі про згоду учасника з проєктом договору, наведеним у Додатку 4 (проєкт договору). Однак, в супереч вищевказаним вимогам тендерної документації Замовника, учасником ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору про закупівлю не в повному обсязі, зокрема, не надано додатки за № № 1, 2, 3 та 4 до вказаного проєкту, які є його невід’ємною частиною. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та, як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення визначених у пункті 1 частини 1 статті 31 Закону, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВАРТО» проте, за наявності аналогічних підстав відхилення визначених у пункті 1 частині 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС», що за результатами аукціону була дорожчою на 231 000,00 гривень (3 000 000,00 - 2 769 000,00) за пропозицію відхиленого учасника ТОВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВАРТО», що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутності механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 11.11.2022 12:44  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ПАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА» та ТОВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВАРТО», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 11.11.2022 12:44  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд висновку моніторингу від 24.10.2022 ID UA-M-2022-10-24-000123, предмета закупів-лі «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку (код ДК 021:2015 - 66510000-8 - Страхові послуги), розгляд виявлених порушень та здійснення захо-дів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. Виступили: Уповноважена особа, начальник ВМОЗ Сергій ДОРОФЄЄВ , який повідомив, присутніх про висновок за результатами проведення моніторингу UA-M-2022-10-24-000123, предмета заку-півлі «Добровільне медичне страхування та страхування від нещасного випадку (код ДК 021:2015 - 66510000-8 - Страхові послуги), та повідомив про: - Висновок моніторингу: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законо-давства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «СТРАХОВАЯ КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, до-тримання вимог постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам законодав-ства у сфері закупівель, виконання рішень колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ПАТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «УНІВЕРСАЛЬНА» та ТОВ «СТРАХОВА КОМ-ПАНІЯ «ВАРТО», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, від-повідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законо-давству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено. встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законо-давства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) уча-сника(ів) - методи усунення порушень: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері пуб-лічних закупівель та відсутності механізму їх усунення внаслідок виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення дер-жавного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупів-лі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здій-снити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свід-чать про вжиття таких заходів.. ПІСЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВИРІШИЛИ: Посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 17.11.2022 16:46  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими здійснено порушення.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 08.12.2022 15:34  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.10.2022 № 49-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.10.2022 №49-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 23.UA-2021-12-03-003153-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 24.10.2022 00:00  
Дата публикации 24.10.2022 16:47  
Дата создания 24.10.2022 16:47  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 67) 493-74-43
lenaradchenko1992@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 24.10.2022 16:47 - 14.11.2022 23:00  
Дата публикации решения о результатах 11.11.2022 12:44 - 26.11.2022 00:00