Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.07.2022 16:22. Дата последнего редактирования мониторинга 18.08.2022 15:39

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-07-25-000058  
ID b620bbd5eca848688d850948230fe1b9  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.07.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.12.2021 року № 121, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 11.08.2022 16:09  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація (зі змінами), тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КОМФОРТ-БУД» (далі - ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2021 року, договір про закупівлю від 15.12.2021 року № 121, додаткова угода до договору від 28.12.2021 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.12.2021 року, додаткова угода до договору від 14.02.2022 року № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.02.2022 року, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель від 01.08.2022 року. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункт 1.1 пункту 1 розділу V тендерної документації містить умови щодо дотримання учасником, при формуванні договірної ціни, норм національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу V тендерної документації встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована учасником відповідно технічного завдання (Додаток 6 до Тендерної документації) та відповідно до вимог п. 6.2 р. 6 національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) з урахуванням наступного: Разом з тим, відповідно до підпункту 1.1.6 пункту 1 розділу V тендерної документації визначено, що адміністративні витрати визначаються відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами). Слід відмітити, що пунктом 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Крім цього, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Проте, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до наданої Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, пояснювальної записки (файл «кошторис ч.1») у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» адміністративні витрати розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам підпункту 1.1.6 пункту 1 розділу V тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 11.08.2022 16:09  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі  
Дата редактирования  
Дата создания 18.08.2022 15:19  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 18.08.2022 15:38  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.07.2022 № 18-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2021-11-03-012966-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель  
Дата решения о начале мониторинга 25.07.2022 00:00  
Дата публикации 26.07.2022 17:02  
Дата создания 26.07.2022 17:02  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 96) 246-16-47
ania.sherstoboeva@gmail.com 

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919579  
Адрес компании Ukraine, Житомир  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 68) 036-42-72
rtyugh555@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 26.07.2022 17:02 - 17.08.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 11.08.2022 16:09 - 26.08.2022 00:00