Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 19.11.2021 14:56. Дата последнего редактирования мониторинга 21.12.2021 20:38

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-11-19-000027  
ID 95a803075b3b496e9498976bb3083811  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
19.11.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения , , Непредоставление информации, документов в случаях, предусмотренных законом  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 14.12.2021 18:43  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр сервісного забезпечення» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 02.11.2021 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІННОТЕХ ГРУП» (далі – ТОВ «ІННОТЕХ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ДП ТРАНС ТЕХНО ПОСТАЧ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2021 № ЦН-01/326/5, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.11.2021. За результатами моніторингу установлено, що у додатку № 10 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасником-переможцем (протягом десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), документів для укладання договору (копії чинної редакції статуту, листа довільної форми, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи, оригіналу рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю та інших документів, визначених у цьому додатку до тендерної документації) шляхом подання їх особисто або поштою, за адресою: 03038, м. Київ, вул. Івана Федорова, 31А. Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених додатком № 10 до тендерної документації, у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі закупівлі. Також моніторингом установлено, що Замовник 02.11.2021 вніс зміни до тендерної документації та оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації. При цьому, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив окремим документом перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів для утримання утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710). Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 22.11.2021 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710. Замовник на вказаний запит про надання інформації повідомив, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю, оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів акціонерного товариства, без залучення коштів державного бюджету, призначених АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік. Водночас, з огляду на зміст вимог пункту 4-1 Постанови № 710, його норми поширюються не лише на закупівлі, які здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, але й на кошти суб’єктів господарювання державного сектору економіки для їх прозорого, ефективного та раціонального використання. Так відповідно до пункту 2 статуту акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Товариство), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 735 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.05.2020 № 452) Товариство утворене як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності, на базі Укрзалізниці, а також підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування, які реорганізовано шляхом злиття». З огляду на викладене Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не забезпечив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також їх оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Крім того, Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні документи щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості через електронну систему закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.12.2021 18:43  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание У відповідності до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» філією «Центр сервісного забезпечення» акціонерного товариства «Укрзалізниця» надається інформація відповідно до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби від 14 грудня 2021 року до процедури закупівлі UA-2021-10-13-011000-b. За результатами висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником розглянуто питання дотримання відповідальними особами Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи яка допустила визначені у висновку порушення та прийняті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 21.12.2021 20:38  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.11.2021 № 391 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-10-13-011000-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 19.11.2021 00:00  
Дата публикации 19.11.2021 15:15  
Дата создания 19.11.2021 15:15  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
morhachova.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
pashkova.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 19.11.2021 15:15 - 11.12.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.12.2021 18:43 - 30.12.2021 00:00