Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 03.10.2022 10:26. Дата последнего редактирования мониторинга 25.10.2022 17:59

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-10-03-000030  
ID 5afbdd05d1f1483d80e28c2ed8f843c4  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
03.10.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Союзнасосмаш», ТОВ «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ», ТОВ «ЛЕДКОМ БУД», ТОВ «Торговий Дім «Насосхолдинг», ТОВ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 25.10.2022 17:59  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 19.10.2021 №011, роз’яснень щодо тендерної документації від 27.09.2021 та від 11.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 28.12.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 13.11.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Союзнасосмаш» (далі – ТОВ «Союзнасосмаш»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ» (далі – ТОВ «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕДКОМ БУД» (далі – ТОВ «ЛЕДКОМ БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Насосхолдинг» (далі – ТОВ «Торговий Дім «Насосхолдинг»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» (далі – ТОВ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ»), рішення колегії АМКУ від 13.12.2021 № 27524-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021, договір поставки від 18.01.2022 № 56/22, (далі – Договір), додаткова угода від 12.08.2022 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 14.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 25.10.2022 17:59  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.10.2022 № 234 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-09-23-012240-b 23.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 03.10.2022 00:00  
Дата публикации 03.10.2022 12:33  
Дата создания 03.10.2022 12:33  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
dasabulanmonitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
lidiya9ln@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
vynohradov.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.10.2022 12:33 - 25.10.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.10.2022 17:59 - 29.10.2022 00:00