Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 29.11.2021 14:26. Дата последнего редактирования мониторинга 20.12.2021 10:34

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-11-29-000092  
ID a857f3b2a2b3459f9aa8aeaca53aaaa5  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
29.11.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення вимог статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом– порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения ?:monitoring conclusion violationType rejectionOfBidsNotByLaw  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 16.12.2021 17:21  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.09.2021 № 24.09 -У1, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сумимостобуд» (далі – ТОВ «Сумимостобуд»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»), тендерну пропозицію SP. Z O.O. Mast-Bud, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи Замовника від 20.10.2021 №20.10-У1 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021 року, договір від 09.11.2021 №5КМД (далі – Договір), додаткова угода від 09.11.2021 №1 до Договору, додаткова угода від 16.11.2021 №2 до Договору, додаткова угода від 18.11.2021 №3 до Договору, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби надані 10.12.2021 року через електронну систему закупівель (далі – Пояснення від 10.12.2012). Моніторингом питання правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. На тендерну пропозицію учасника «Z O.O. Mast-Bud» накладено електронний цифровий підпис голови представництва ФІРМИ «МАСТ-БУД СП.З О.О.», виданий кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг на кваліфікованому сертифікаті, а саме: «Сертифікат виданий: «Дія». Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Серійний номер: 3ED5083160DBC59B04000000D8E20500802B1400 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ-4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: «Кваліфікований» При цьому, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, вказаним в пункті 1.4 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Одночасно, абзацом першим підпунктом 1 пункту 3 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03 2020 № 193, встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри Отже, тендерна пропозиція учасника «SP. Z O.O. Mast-Bud» неправомірно відхилена, чим порушено вимоги статті 31 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 16.12.2021 17:21  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Уповноважену особу з публічних закупівель (Нищету П.С.) попереджено про недопущення в подальшому подібних порушень.  
Дата редактирования  
Дата создания 20.12.2021 10:27  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.11.2021 510 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ 37 UA-2021-08-26-006158-c 26.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата решения о начале мониторинга 29.11.2021 00:00  
Дата публикации 29.11.2021 16:14  
Дата создания 29.11.2021 16:14  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 99) 663-68-36
olgagrebenik@ukr.net 

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 50) 826-08-47
yanadevi07186@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 29.11.2021 16:14 - 21.12.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 16.12.2021 17:21 - 01.01.2022 00:00