Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

48810000-9 Інформаційні системи

Підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п.п. 5 п. 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має потребу здійснити закупівлю Програмного комплексу Медична інформаційна система «Health24» (ЄЗС ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) Відповідно до п. 3-7 Перехідних положень до ЗУ «Про публічні закупівлі» установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Кабінет Міністрів України прийняв Постанову «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Відповідно до п.п. 5 п.13 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Відповідно до п.3 ст.8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп'ютерні програми є об'єктом авторського права у галузі науки. На підставі ч.2 ст.11 цього Закону, авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення. Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей. ТОВ «Здоров'я 24» належать авторські майнові права на об'єкти авторського права - компютерна програма Програмний комплекс «Медична інформаційна система «Health 24» ( Рішення Міністерства економічного розвитку і торгівлі про реєстрацію договору який стосується авторського права на твір № 4263 від 11.03.2019р.) На даний час КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЛИЦЬКА ЛІКАРНЯ» ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ використовує медичну інформаційна система «Health 24», згідно укладеного договору № 1446 – 3010 -362 від 03.12.2024 року. TOB «Здоров'я 24» виробляє, забезпечує впровадження та адаптацію медичної інформаційної системи в закладах охорони здоров’я з використанням зазначених об'єктів авторського права, та є виключним оператором даної медичної інформаційної системи. Оскільки робочі місця повинні функціонувати на основі та з використанням даних, що містяться у програмному комплексі «Медична інформаційна система Health 24», будь-яке несанкціоноване втручання у цю програму може трактуватись як порушення прав інтелектуальної власності ТОВ «Здоров'я 24». Залучення іншого постачальника медичного програмного забезпечення в даному випадку може призвести до, перш за все, порушення прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Програмний комплекс «Медична інформаційна система Health 24». Крім цього, залучення іншого постачальника медичної інформаційної системи може призвести до інформаційної несумісності, неоптимального функціонування інформаційного середовища МІС, погіршення або порушення рівня інформаційної безпеки, виникнення вразливості, що впливатимуть на захищеність комплексу в цілому, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Зміна постачальника МІС не можлива без втрат інформаційних даних закладу, оскільки не існує технічної можливості переносу локальних даних медичного закладу, зокрема: бази пацієнтів ( в тому числі особистих даних та декларацій), штатного розкладу медичного персоналу та календарів прийому лікарів, інформаційних даних електронної медичної карти, інформаційних даних бази діагностичних знімків ( рентген, МРТ, КТ та інш.), шаблонів та статистичних звітів. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції щодо надання права використання комп'ютерної програми «Health 24» та потреби отримати послуги зі впровадження в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними товарами, роботами чи послугами, оскільки заміна постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до виникнення проблем технічного характеру. Відповідно до п.17 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Вартісні показники на 2026 рік виходять з наступного: 73 користувача * 660 грн/міс * 12 місяців = 578 160,00 грн. Отже здійснення замовником закупівлі Програмного комплексу Медична інформаційна система «Health24» (ЄЗС ДК 021:2015 - 48810000-9 Інформаційні системи) на загальну суму 578 160,00 грн. відповідно до п.п. 5 п. 13 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» є необхідним, законним та обґрунтованим.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛИЦЬКА ЛІКАРНЯ" ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01993405  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛИЦЬКА ЛІКАРНЯ" ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01993405  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 578`160.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 48810000-9 - Інформаційні системи  
Код КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)  
Год
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Декабрь, 2025  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание  
Сумма 578160.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID c8da4cec4b5e4942bc00098f0e36b3f0  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-26-002497-a  
Идентификатор закупки UA-2025-12-26-002635-a  
Дата последнего обновления 26.12.2025 10:27