Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари різні)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44279728  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44279728  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 20`000.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Декабрь, 2025  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Папір офісний А4  
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 пачка  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2025  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Местный бюджет  
Описание  
Сумма 20000.00 Гривна  

?:plan budget breakdown title

0160
Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
ТПКВКМБ
?:plan budget breakdown country Україна
- UA65100150010064384
- Херсон
- КАТОТТГ
 

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 5a446afc681e472a81af809d5233b6ed  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-22-000861-a  
Идентификатор закупки UA-2025-12-23-006389-a  
Дата последнего обновления 23.12.2025 11:33