Послуги з централізованого водопостачання за ДК 021:2015-65110000-7 -Розподіл води (централізоване водопостачання)
Затверджено 04.12.2025 згідно додаткової потреби на 2025 рік Місце знаходження - 10025, Житомирська обл., місто Житомир,провулок Шкільний, будинок 4. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі-на підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Ліцей № 30 міста Житомира | |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22059198 |
Объявлен тендер
ЗАКАЗЧИК (Публикует план)
| Наименование заказчика | Ліцей № 30 міста Житомира | |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22059198 |
Спецификация закупки
| Ожидаемая стоимость | 11`000.00 Гривна | |
| Код ДК 021-2015 (CPV) | 65110000-7 - Розподіл води | |
| Код КЕКВ | 2272 - Оплата водопостачання та водовідведення | |
| Год |
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
|
|
| Прибилизительное начало проведения процедуры | Декабрь, 2025 | |
| Тип процедуры | Закупка без использования электронной системы |
?:plan rationale
| 05.12.2025 17:25 |
Вид закупівлі-на підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
|
ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ
| Тип источника финансирования | Местный бюджет | |||||||||||||||||||
| Описание | ||||||||||||||||||||
| Сумма | 11000.00 Гривна | |||||||||||||||||||
?:plan budget breakdown title |
|
Добавленные документы
| sign.p7s |
Тендер в ЦБД
| ID | 69d1646e719c475594108a45457c67e5 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-05-022278-a | |
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-05-018119-a | |
| Дата последнего обновления | 05.12.2025 18:28 |