| 12.12.2025 23:43 |
Для забезпечення належної організації та проведення Форуму старост Львівщини необхідно здійснити закупівлю послуг з оренди конференц-залу. Проведення такого заходу є важливою складовою діяльності з підвищення кваліфікації, інституційного розвитку та координації роботи старост територіальних громад Львівської області.
Форум передбачає участь значної кількості представників органів місцевого самоврядування, експертів, представників обласної влади та інших зацікавлених сторін. Для забезпечення ефективної комунікації, проведення пленарних засідань, панельних дискусій та робочих сесій необхідне спеціально обладнане приміщення, яке відповідає таким критеріям:
достатня місткість для розміщення всіх учасників;
наявність професійного технічного оснащення (мультимедійне обладнання, звукова апаратура, інтернет-з’єднання тощо);
забезпечення умов доступності, безпеки та комфортного перебування учасників;
зручне транспортне сполучення та можливість організації реєстрації й супутньої логістики заходу.
Власні приміщення замовника не дозволяють забезпечити проведення заходу у форматі, який відповідає вимогам щодо місткості та технічного оснащення. Тому виникає об’єктивна потреба в залученні зовнішнього майданчика.
Закупівля послуг з оренди конференц-залу дозволить:
забезпечити проведення заходу на належному організаційному рівні;
створити умови для ефективного обміну досвідом між старостами територіальних громад;
сприяти реалізації регіональних програм розвитку місцевого самоврядування;
підвищити якість комунікації та взаємодії органів влади.
У зв’язку з наведеним закупівля послуги оренди конференц-залу є обґрунтованою, необхідною та такою, що відповідає цілям організації Форуму старост Львівщини.
|
|