| 05.08.2024 14:59 |
ОБГРУНТУВАННЯ
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування
1. Найменування замовника: Дніпровський ліцей № 139 Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 24445669
3. Місцезнаходження замовника: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, буд. 4
4. Вид предмета закупівлі: послуги
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуга з постачання теплової енергії для потреб опалення
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі i частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 09320000-8 Пapa, гаряча вода та пов'язана продукція
7. Кількість товарів a6o обсяг виконання робіт чи надання послуг: 39,31 Гкал
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, 4
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня-31 грудня 2024 року
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Остаточний розрахунок за спожиту послугу проводиться впродовж 5 календарних днів з моменту отримання рахунку та акту Теплопостачальної організації.
11. Найменування (для юридичної особи) cy6’екта, з яким укладається договір пpo закупівлю: KП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
12. Код згідно з СДРПОУ суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 32688148
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 49081, м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд. 29, офіс 504
14. Ціна договору 95 278,01 гривень.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей — підпункт 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт
|
|