Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне працівника на колесах. Стілець вузький з м'якою спинкою)

Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент освіти Вінницької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02141532  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Департамент освіти Вінницької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02141532  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 52`794.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
?:1 January 2024 - ?:31 December 2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Май, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Местный бюджет  
Описание  
Сумма 52794.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 029dc24b6e024daabe2c9ad769388ce4  
Идентификатор плана UA-P-2024-05-27-014223-a  
Идентификатор закупки UA-2024-05-29-005248-a  
Дата последнего обновления 29.05.2024 12:37