Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Медична карта стаціонарного хворого Форма 003/0 Лист експертної оцінки рівня якості лікування Лист лікарських призначень Форма 003-4/0 Температурний лист Форма 004/0 Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Форма 066/0 Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду Форма 007/0 Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0 Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0 Порційна вимога на харчоблок Форма 22 Додаткова порційна вимога на харчоблок Форма 22 Інформаційна добровільна згода пацієнта на проведення діагностики та лікування Форма 003-6/0 Згода на придбання ліків поза національним переліком Сводка на приймальне відділення Заявка в клінічну лабораторію Карта хворого, який лікується в фіз.кабінеті Карта епід. спостереження до наказу №1614 Заявка в ЕКГ Первина медична карточка Накладна вимога в аптеку Направлення на мікробіологічне дослідження Форма 204/0 Аналіз мазків Форма 218/0 Вкладний листок до історії хвороби Лист діагностичного вишкрібання Направлення на лабораторне тестування матеріалу на COVID-19 ( додаток 19 Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання Форма 058/0 Направлення на гістологічне дослідження Форма 014/0 Направлення на токсикологічне дослідження Карта звернень за антирабічною допомогою Форма 045/0 Щоденний моніторинг Інформація про нещасні випадки Протокол проведених досліджень Бланк профогляду Щоденник рентген обстежень Бланк – висновок ультразвукових досліджень органів черевної порожнини Бланк – висновок ультразвукових досліджень, комплексне обстеження Бланк – висновок ультразвукових досліджень, нирки Бланк – висновки ультразвукових досліджень щитоподібної залози Бланк – висновок ультразвукових досліджень молочної залози Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0 Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0 Лист Форма 007/0 Лист лікарських призначень Форма 129-11-0 Наркозний лист Форма 003-3/0 Листок основних показників Форма 011/0 Протокол реанімаційних заходів Форма 007/0 Лікарське свідоцтво про смерть Форма 106/0 Медична карта амбулаторного хворого Форма 025/0 Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів (формат А-2) Форма 249-7/0 Консультативний висновок спеціаліста (формат А -2) Форма 028/0 Маршрутний (шляховий) лист Огляд травматолога/хірурга Направлення на токсикологічне дослідження (додаток 1) Карта звернення за антирабічною допомогою (форма № 045/о) Інформація про нещасні випадки по КНП «КМЛ №17» КМР Щоденний моніторинг по стаціонарним відділенням КНП «КМЛ №17» КМР

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Місцезнаходження замовника - 50102, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Каткова, будинок 2.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01986351  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01986351  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 39`944.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22820000-4 - Бланки  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Год
?:1 January 2023 - ?:31 December 2023
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Март, 2023  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Медична карта стаціонарного хворого Форма 003/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 8100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лист експертної оцінки рівня якості лікування  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 7000 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лист лікарських призначень Форма 003-4/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 7000 штуки  
Конкретное название предмета закупки Температурний лист Форма 004/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 5000 штуки  
Конкретное название предмета закупки Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Форма 066/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду Форма 007/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Порційна вимога на харчоблок Форма 22  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 1500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Додаткова порційна вимога на харчоблок Форма 22  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Інформаційна добровільна згода пацієнта на проведення діагностики та лікування Форма 003-6/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Згода на придбання ліків поза національним переліком  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Сводка на приймальне відділення  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 1000 штуки  
Конкретное название предмета закупки Заявка в клінічну лабораторію  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 150 штуки  
Конкретное название предмета закупки Карта хворого, який лікується в фіз.кабінеті  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 150 штуки  
Конкретное название предмета закупки Карта епід. спостереження до наказу №1614  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Заявка в ЕКГ  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Первина медична карточка  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 450 штуки  
Конкретное название предмета закупки Накладна вимога в аптеку  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на мікробіологічне дослідження Форма 204/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Аналіз мазків Форма 218/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Вкладний листок до історії хвороби  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лист діагностичного вишкрібання  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на лабораторне тестування матеріалу на COVID-19 ( додаток 19  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Екстрене повідомлення про інфекційне захворювання Форма 058/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на гістологічне дослідження Форма 014/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на токсикологічне дослідження  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Карта звернень за антирабічною допомогою Форма 045/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Щоденний моніторинг  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 150 штуки  
Конкретное название предмета закупки Інформація про нещасні випадки  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 150 штуки  
Конкретное название предмета закупки Протокол проведених досліджень  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк профогляду  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Щоденник рентген обстежень  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк – висновок ультразвукових досліджень органів черевної порожнини  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк – висновок ультразвукових досліджень, комплексне обстеження  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк – висновок ультразвукових досліджень, нирки  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк – висновки ультразвукових досліджень щитоподібної залози  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Бланк – висновок ультразвукових досліджень молочної залози  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Листок реєстрації переливання трансфузійних рідин Форма 005/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Протокол переливання крові та її компонентів Форма 003-5/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лист Форма 007/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лист лікарських призначень Форма 129-11-0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 250 штуки  
Конкретное название предмета закупки Наркозний лист Форма 003-3/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 300 штуки  
Конкретное название предмета закупки Листок основних показників Форма 011/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Протокол реанімаційних заходів Форма 007/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Лікарське свідоцтво про смерть Форма 106/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 50 штуки  
Конкретное название предмета закупки Медична карта амбулаторного хворого Форма 025/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 200 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на проведення обстеження з виявлення серологічних маркерів (формат А-2) Форма 249-7/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Консультативний висновок спеціаліста (формат А -2) Форма 028/0  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 100 штуки  
Конкретное название предмета закупки Маршрутний (шляховий) лист  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Огляд травматолога/хірурга  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 2000 штуки  
Конкретное название предмета закупки Направлення на токсикологічне дослідження (додаток 1)  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 1500 штуки  
Конкретное название предмета закупки Карта звернення за антирабічною допомогою (форма № 045/о)  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 150 штуки  
Конкретное название предмета закупки Інформація про нещасні випадки по КНП «КМЛ №17» КМР  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 400 штуки  
Конкретное название предмета закупки Щоденний моніторинг по стаціонарним відділенням КНП «КМЛ №17» КМР  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 400 штуки  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание  
Сумма 39944.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 09797f6f21ab4d1d8549b7f308a61bc2  
Идентификатор плана UA-P-2023-03-09-000671-b  
Идентификатор закупки UA-2023-03-09-002412-a  
Дата последнего обновления 09.03.2023 10:47