Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 07.07.2021 21:07. Дата последних изменений: 12.01.2023 09:34

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень -

Идентификатор заключенного договора UA-2021-06-10-012356-b-c1  
ID b2acc88ce25e4e268d4ee37265c9b161  
Сумма договора
163`000.00 Гривна

1. Найменування: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.1. Код за ЄДРПОУ: 33678185 1.2. Місцезнаходження: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Ганжи Олександра Миколайовича – уповноважена особа; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; тел./факс +38(04495)36131; e-mail: gorynin5@ukr.net 1.3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199999,00 грн (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (код ДК 021-2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 1 послуга, згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: парк в с.Мартусівці, Бориспільського району, Київської області 4. Строк виконання робіт: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги Замовник проводить щомісячно протягом 90 (дев’яносто) календарних днів після підписання акту наданих послуг, за умови надходження з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника коштів за надані послуги, які є предметом даного Договору. 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 16.06.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 22.06.2021 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання

Реквизиты договора

Сумма договора 163`000.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 135`833.33 Гривна  
Сумма оплаты по договору 163`000.00 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 135`833.33 Гривна  
Номер договора №0507  
Дата подписания 07.07.2021  
Дата начала действия 07.07.2021  
Дата завершения действия 31.12.2021  
Опубликован
07.07.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в парку с.Мартусівка, Бориспільського району, Київської області
ДК 021:2015: 77313000-7 - Послуги з утримання парків
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Грінмарт 0507.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.07.2021 13:16
ID: 2c89716c2d8c4fd68f485111ff4e9934
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.07.2021 21:07
ID: 292e3ac1fa954094a1688b0268021bb8
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.07.2021 21:07
ID: 292e3ac1fa954094a1688b0268021bb8

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Горянин" Гірської сільської ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 33678185  
Юридический адрес 08324, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Центральна, 5  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ГРІНМАРТ"  
Код ЕГРПОУ 35866782  
Юридический адрес 08343, Україна, Київська область, Бориспільський район село Мартусівка , ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ будинок 12-А