Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Додаток до річного плану закупівель (допорогова закупівля)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника УДКСУ в Овруцькому районі Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37940663  
Запланований

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника УДКСУ в Овруцькому районі Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37940663  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 361.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2019
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2019  
Тип процедури Без застосування електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Класифікація за NONE -  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 184 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис Офісне устаткування та приладдя різне (ручки 24шт- 3.00грн за 1 шт; ручки -8 шт-4,50 грн. За 1 шт.; олівець-4шт.-1,80грн за 1 шт.; олівець-28 шт.- 1.80 грн за 1шт.; стрижень -100 шт.-0.72 грн за 1шт.;скоба-15 шт.- 7,02 грн. За 1шт.; скоба -5 шт.-3,60 грн. За 1шт.)  
Сума 361.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 86ce116225f04259bc8ac5b797832f2d  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-12-03-003867-c  
Дата останнього оновлення 03.12.2019 21:15