Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярське та офісне приладдя

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Нижньосірогозька селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26432760  
Запланований

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 17`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2019
 
Орієнтовний початок проведення процедури Січень, 2019  
Тип процедури Спрощені закупівлі  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір білий офісний А4 500 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка канцелярська  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка канцелярська  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби для зшивачів №10  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби для зшивачів №24/6  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж канцелярський  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір газетний А4 500 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Кулькові ручки 10 км  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Кулькові ручки  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень кульковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень кульковий 10 км  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорн. з гумкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор стрічковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка-коректор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 100 г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу для нотаток  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці суцільномет.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4 40 мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1000 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пласт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Обкладинка "Справа"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на зав'язках картонна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга обліку А4 96 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий великий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий маленький  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір А4 20 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пач  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 48 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Чинка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2019  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 3e0b5fe68f5c440c8d09f09e83dc4532  
Ідентифікатор плану UA-P-2019-01-29-011502-b  
Дата останнього оновлення 29.01.2019 16:37