Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 – (Канцелярське приладдя)

Канцелярське приладдя

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Житомирської облдержадміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39932654  
Запланований

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 33`200.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2018
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2018  
Тип процедури Спрощені закупівлі  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 – (Канцелярське приладдя)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1829 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2018  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ab9b37e9596940ed828ee74c4be8d7db  
Ідентифікатор плану UA-P-2018-03-14-002189-c  
Дата останнього оновлення 14.03.2018 15:11