Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Масло солодковершкове 73%, фасування 180-200г

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02000300  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02000300  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 150`097.50 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 15530000-2 - Вершкове масло  
Рік планування
1 січня 2026 - 31 грудня 2026
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Запит (ціни) пропозицій  

Обґрунтування закупівлі

26.12.2025 11:29
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для збалансованого, раціонального харчування пацієнтів в стаціонарних відділеннях згідно вимог НСЗУ та Постанови КМУ від 15.11.2024. № 1299., Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-004559-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 097,50 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 42 885,00 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 107 212,50 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар згідно рахунка та видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати одержання товару.
 

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис кошти від відшкодування продуктів харчування  
Сума 107212.50 Гривня  
Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис кошти НСЗУ  
Сума 42885.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 9cf7f29790824a01a3920f7e8bbd8f2b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-26-001147-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-004559-a  
Дата останнього оновлення 26.12.2025 11:29