Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Папки А4

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00719406  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00719406  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 1`950.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Обґрунтування закупівлі

25.12.2025 23:59
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та лист Мінекономіки від 03.09.2020 № 3304-04_54160-06 «Щодо планування закупівель», в якому надається роз’яснення, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, а тому, зокрема, у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону (п. 6 Особливостей), які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/використання електронного каталогу.
 
26.12.2025 00:00
На підставі вищезазначеного є необхідність у прийнятті рішення про перерозподіл коштів, зекономлених в результаті проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари) UA-2025-12-01-007067-a, сумі 5108,04 грн, шляхом спрямування їх на закупівлю: Папка А4 (загальна сума 1950,00 грн).
 

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 1950.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 71e6ddada5f443c9996e05d44c0a50b9  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-25-018590-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-26-000007-a  
Дата останнього оновлення 26.12.2025 00:03