Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Степлер № 24 на 25ар мет; Ручка масляна Axent 0,5мм; Сегрегатор А4 7-8 см; Файл А4 30мкм глянсовий; Клей-олівець 36гр Amos/Axent; Клей-олівець 22гр Amos/Axent; Папір для записів 85x85x400ар кол.; Стікер-бумага 75x75мм 100ар неон; Календар настінний кварт.зпруж.2026р; Коректор-ручка 12мл; Планшет А4 ламин; Скотч 48мм*300м; Швидкозшивач картонний А4; Папка картонна Справа; Біндер-режим 51мм; Біндер-режим 41мм; Біндер-режим 32мм; Біндер-режим 25мм;Скоби № 24/6(SN24/6) Скоби № 10; Олівець Marco HB з гумкою; Ручка масляна Maxriter-335 синя; Швидкозшивач пластик А4; Папір офісний А4JK Copier CLASSB 80Г/М 500ар.;

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ КУЦУРУБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40679192  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ КУЦУРУБСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40679192  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 7`377.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Степлер № 24 на 25ар мет  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Axent 0,5мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Сегрегатор А4 7-8 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл А4 30мкм глянсовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 36гр Amos/Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 22гр Amos/Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для записів 85x85x400ар кол.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стікер-бумага 75x75мм 100ар неон  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настінний кварт.зпруж.2026р  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 12мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Планшет А4 ламин  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч 48мм*300м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка картонна Справа  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер-режим 51мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер-режим 41мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер-режим 32мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер-режим 25мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби № 24/6(SN24/6)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби № 10  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець Marco HB з гумкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Maxriter-335 синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластик А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4JK Copier CLASSB 80Г/М 500ар.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 пачка  

Обґрунтування закупівлі

24.12.2025 13:24
п.п.2 п.13 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р.
 

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 7377.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 1141
Опис класифікатора Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA48060130010023784
Опис класифікатора - Куцуруб
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID b971a20df49743db88152f51dc86eb03  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-013644-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-27-002436-a  
Дата останнього оновлення 27.12.2025 18:18