Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярське приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40346926  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40346926  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 84`460.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39260000-2 - Секційні лотки та канцелярське приладдя  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Канцелярське приладдя різне  
Класифікація за ДК 021:2015 39260000-2 - Секційні лотки та канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4415 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис Кошти загального та спеціального фондів  
Сума 84460.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0412010
Опис класифікатора Керівництво та управління у сфері безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Схема (рік бюджету) КПК-2025
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 6e70d6a37f664b7a80f82d27268a85a3  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-24-012753-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-24-010552-a  
Дата останнього оновлення 24.12.2025 13:05