Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Послуги з повірки термометрів

Закупівля здійснюється за кошти, зекономлені після проведення закупівлі UA-2025-03-05-004651-a (Підгузки для дорослих та дітей, підгузки-трусики для дорослих, пелюшки, Код НК 024:2023: 11239- Підгузок для дорослих, 35008- Дитячий підгузник, 41588- Труси при нетриманні сечі для дорослих, одноразового використання, 60709- Пелюшка вбирає). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20851349  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20851349  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`524.66 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань  
Код КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис Кошти НСЗУ  
Сума 4524.66 Гривня  

Класифікатор КПК

Країна Україна
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 3b30f4cd686f4b6bb9e7133e1681abfc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-024414-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-020441-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 16:52