Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Полтавський фаховий коледж мистецтв імені М.В. Лисенка  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02214277  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Полтавський фаховий коледж мистецтв імені М.В. Лисенка  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02214277  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 19`108.14 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір А-4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 74 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Щоденник датований  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Планінг датований  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєстратор А-4 8 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєстратор А-4 5 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна автом.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень масл.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кул./масл.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Клейка стрічка пакув. 48*200  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 200 г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Текст-маркер  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка конверт А-4 на кнопці  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Подорожний лист службового автомобіля  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Фарба штемпельна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу біл.90*90*70мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу Зебра 90*90 500 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок для нотаток 76*76 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі закладки з кл.шаром 12*45  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки паперові 51*12 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі коректор 20 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор стрічковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 19108.14 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 1101
Опис класифікатора Підготовка кадрів закладами фахової передвищої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Вулиця вул. Соборності,11
Населений пункт м. Полтава
Область Полтавська область
Індекс 36020
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA53080370010339303
Опис класифікатора - Шевченківський
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 80ab3c933f3044688607e56b28f0fd5f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-23-020382-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-017220-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 15:43