Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля канцелярських товарів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА”  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04618613  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ФАХОВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОНОМІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНА”  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04618613  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 31`030.23 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30192700-8 - Канцелярські товари  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач з прозорим верхом  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга обліку А4 Тверда обкладинка  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга обліку А4 Бумвест  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А3  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал реєстрації наказів  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий пакувальний  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блокнот  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка очищена  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка велика  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Лопата снігова  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 31030.23 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID f59994e781a145ea9cf8f3a6faa72e45  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-024381-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-020150-a  
Дата останнього оновлення 22.12.2025 16:35