Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015:30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя в асортименті)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Чернігівська селищна рада Бердянського району Запорізької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20509645  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Чернігівська селищна рада Бердянського району Запорізької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20509645  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`475.99 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний 0,35  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Канцелярська папка реєстратор з картону в комлекті з важильним механізмом формат А4 50мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка -реєстратор А4 Economix 70мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів Economix А4+ 40мкм фактура глянець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Голка прошивна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу для нотаток білий 85х85х400арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач ECONOMIX А4 з пружинним механізмом CLIP  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка пластикова А4 Economix на 4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки AXENT 28мм нікельовані 100шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 паковання  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець PVP SOZ 4642 22г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 4Office 25мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка картонна на зав'язках 0,35  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка AXENT А4 швидкозшивач  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 16 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар А3 квартальний з курсором на 3-х спіралях  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А-4 80 г/м2 (500а) А-4 "MАESTRO Standard Plus"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 14 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Розпорядження від 27.11.24 №156-О  
Сума 4475.99 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0150
Опис класифікатора Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA23020150010043513
Опис класифікатора - Чернігівка
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 061b7ddfc7974adbb85264db67e4fb3b  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-001208-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-001100-a  
Дата останнього оновлення 22.12.2025 09:10