Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне, дрібне канцелярське та паперове канцелярське приладдя (канцелярський товар)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26320624  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26320624  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 13`331.50 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний А4, 500 арк. 80 г щільність  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 45 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Кнопка-цвях, кольорова, 50 шт., металева "Jobmax", Buromax, BM, 5106  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 32 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 41 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор стрічковий 5мм х 6м, Buromax, BM.1079  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка швидкозшивач картон для документів, А4, 0.30 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит тверда обкладинка А4 96арк., клітинка, офсет, 60г/м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер Centropen 2536 чорний, тонкий, 1мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий Scholz жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга оборотних відомостей по товарно-матеріальних рахунках 48 арк. офсет  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова Corvina-51 синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 18 арк. # кольорова обкладинка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 24 арк. # кольорова обкладинка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 36 арк. #  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч канцелярський прозорий 18мм*30м, 4Office, №4-377  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч канцелярський 48х200м прозорий EconoMix  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 27.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 13331.50 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 3104
Опис класифікатора Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Вулиця вул. Шевченка, буд.15
Населений пункт селище Варва
Область Чернігівська область
Індекс 17600
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA74080010010035848
Опис класифікатора - Варва
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 77ca29764c7a4d3db84f9a677634e235  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-022968-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-020570-a  
Дата останнього оновлення 19.12.2025 16:08