Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Фінансове управління Кременецької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40210987  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Фінансове управління Кременецької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40210987  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 16`020.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір Maestro A4 80г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 85 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі маркер Buromax Pastel 2-4 мм 8905  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі маркер Buromax Neon 2-4 мм 8903  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 100 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка синя масляна Radius  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор 8 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 50 мм нікельовані Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 25 мм трикутні нікельовані Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 28 мм кольорові круглі Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли 40 мкм А4 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли 80 мкм А4 20 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 19  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 25  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 32  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 51  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Фарба штемпельна Trodat 28 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний перекидний Buromax 88х133 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 16020.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0160
Опис класифікатора Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA61020070010067494
Опис класифікатора - Кременець
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID b9cfec1f1e9b4a56b031c28ceb2579dc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-029085-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-020300-a  
Дата останнього оновлення 19.12.2025 16:00