Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37937308  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Управління Державної казначейської служби України в Олевському районі Житомирської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 37937308  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 6`108.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі папір для друку А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі папка - швидкозшивач  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі папка на зав"язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 6108.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID d9f74a00208144df8a153c14e05aa543  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-027994-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-022231-a  
Дата останнього оновлення 18.12.2025 16:48