Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба у справах дітей Довбиської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43934851  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Служба у справах дітей Довбиської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43934851  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 793.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластиковий ECONOMIX А4 глянець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли Fresh Up А4+ 40мк за 100шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А5 POLLY 80гр 500 ар  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка I-Pen кулькова синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка Tri Flax синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка маслянаWritometer 10км синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4 ZOOM 500 fhr 80 г/м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 793.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0100
Опис класифікатора Державне управління
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA18000000000041385
Опис класифікатора - Житомирська
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID d85bb4a82d9846818135bb375a138cf4  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-024802-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-18-019706-a  
Дата останнього оновлення 18.12.2025 15:59