Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Канцелярські товари різні)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44279728  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Департамент розвитку об'єктів комунальної власності територіальної громади Херсонської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44279728  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 20`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 20000.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0160
Опис класифікатора Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA65100150010064384
Опис класифікатора - Херсон
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 5a446afc681e472a81af809d5233b6ed  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-000861-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-006389-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 11:33