Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВАРАСЬКА РАЙОННА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43981393  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВАРАСЬКА РАЙОННА РАДА  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43981393  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 20`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєтратор 5см/7см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі папка на зав"язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка швидкозшивач пластиковий CLIP A 31201  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка АКЦЕНТ  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 120 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Рамка А4 (для грамоти, подяки тощо)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 20000.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0150
Опис класифікатора Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Вулиця м. Вараш, м-н Незалежності, 2 Вараський р-н,Рівенська область
Населений пункт м. Вараш, м-н Незалежності, 2
Область Рівненська область
Індекс 34300
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA56020030010034121
Опис класифікатора - Вараш
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 2b1f7033d9ce4c55a23250b147b4b17f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-17-015863-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-17-014948-a  
Дата останнього оновлення 17.12.2025 14:35