Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари (ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Донецька обласна державна адміністрація  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00022473  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Донецька обласна державна адміністрація  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 00022473  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 57`749.75 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папка - бокс на лип 5,5см асс 4OFICE 4-241  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки пласт. ВМ.2302 45х12мм 5кх25ар неон  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 паковання  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор AQUA 20мл KORES, 69101  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 12мл., мет. кінчик Axent 7004-A  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Корект. стрічка BM.1085 5ммх10м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт С4 скл крафт бок. 90г 4817100000  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 250 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт C5 СК, коричневий 80г, 162*229, 3644, Куверт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер-фарба SP-101 Чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер BM.8904 NEON син  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер BM.8904-08 NEON жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер BM.8904 NEON зелен.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер BM.8904-10 NEON рожев  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець гр.AXENT HB, 9003-А з гумк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 225 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець мех. 0.7мм CENTRUM 80488 асорті  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка карт. на зав`язцi А4 Україна 0,30  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Дисп-книга Economix Е30602-02 син А4 20ф  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка з файлами Economix 30604- 01 чорн А4 40ф  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка з файлами Economix 30606 сіра А4 60ф  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-куток А4 Economix 180мкн щільна зелен.Е31153-04  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-куток А4 Economix 180мкн щільна червон.Е31153-03  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-куток А4 Economix 180мкн щільна син.Е31153s-02  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-куток А4 Economix 180мкн щільна жовт.Е31153-05  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 одиниця  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір Maestro Standard+ А4,80г/м2, В клас  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 120 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка 44*350, прозора, LEADER  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 одиниця  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 57749.75 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 7751010
Опис класифікатора Здійснення виконавчої влади у Донецькій області
Схема (рік бюджету) КПК-2025
 

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID a477c3f323a24d0f8d6ea0348be4219e  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-15-020924-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-005137-a  
Дата останнього оновлення 22.12.2025 11:00