Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"Центр первинної медико-санітарної допомоги "Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38943382  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КП КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"Центр первинної медико-санітарної допомоги "Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38943382  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 729.96 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30192000-1 - Офісне приладдя  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Economix Stripy 0,7 мм, пише синім  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ластик KOH-I-NOОR - 300-30  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець графітний, НВ з ластиком, 5-250  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор- ручка, метал клапан5,5 мл 4Office 4-374  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці 16,5 см. ручки з гумовими вставками N4210  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл папка-карманець А4, 30мк. (за 100 шт.) глян.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №24/6  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Інше  
Опис Власні кошти  
Сума 729.96 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID e964ec2cb1664098b6d410b72546e48c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-10-015226-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-10-013167-a  
Дата останнього оновлення 10.12.2025 14:23