Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручка, олівець, точилка, папід для заміток, конверт, папір А4)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40236921  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЯ-СЕРВІС" ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40236921  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`052.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі ручка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі точилка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі папід для заміток  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі конверт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі конверт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі конверт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі папір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 пачка  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 4052.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 189b9fad2f9140b5943add0be86e3f91  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-05-16-019301-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-16-008983-a  
Дата останнього оновлення 16.05.2025 15:25