Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Журнал довідок , особова картка, шт. фарба , журнал вхідних документів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Верхнянська сільська рада Калуського району Івано -Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40170117  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Верхнянська сільська рада Калуського району Івано -Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40170117  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 729.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Квітень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Журнал довідок  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Особова картка  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Шт. фарба  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал вхідних документів  
Класифікація за ДК 021:2015 22800000-8 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Журнал довідок , особова картка, шт. фарба , журнал вхідних документів  
Сума 729.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 264cde3a640147d39f47bb54285d9ccc  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-28-001806-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-28-001455-a  
Дата останнього оновлення 28.04.2025 10:04