Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон

Закупівля здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Затверджено протоколом від 01.04.2025 №90

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44169896  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44169896  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`490`768.25 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи  
Код КЕКВ 2240 - Оплата послуг (крім комунальних)  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Квітень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон  
Класифікація за ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 послуга  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Розрахунки за цим Договором Замовник проводить за фактично виконані об’єми наданих послуг Виконавцем, на підставі акту приймання наданих послуг (ф. № КБ-2в) і довідки про вартість наданих послуг (ф. № КБ-3) та за умови надходження коштів на рахунок Замовника, протягом десяти банківських днів.  
Сума 4490768.25 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ff51762ada6e4248906f12caac7faad6  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-001457-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-010452-a  
Дата останнього оновлення 10.04.2025 15:11