Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари (папір офісний,ручки,коректор,файли)за ДК 021:2015 30190000-7-офісне устаткування та приладдя різне )

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КЗ Снятинський ліцей "Інтелект" Снятинської міської ради Івано-Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20556774  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КЗ Снятинський ліцей "Інтелект" Снятинської міської ради Івано-Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20556774  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`931.48 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Жовтень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4 (30шт.)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручки  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 97 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець Economix  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 2931.48 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 4fd204ad65c546b591ff52c8c9e152e3  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-28-018380-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-28-015422-a  
Дата останнього оновлення 28.10.2024 19:58