Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Файли А4 (100 шт) (30 мкм);Біндер 51 мм (12шт);Біндер 2;5 мм (12шт);Скріпки канцелярські кольорові 28 мм (100 шт);Скріпки канцелярські 78 мм (50 шт);Папка з файлами (10 шт.) А4 пластикова;Папка швидкозшивач А4 пластикова;Папка реєстратор 70 мм (реєстратор односторонній А4);Папка реєстратор А4 36 мм 4-D кільця;Клей ПВА 100 мл;Скоби № 24/6;Ручка кулькова синя;Олівець простий; Фото-папір глянцевий А3 180 г/м2 50 арк;Картон А3 150 г/м2 (ватман);Фото-папір глянцевий А4 180 г/м2 100 арк;Папір офісний А3 80 г/м2 500 арк клА;Папки пластикові бокси на гумках А4 (6 см);Папки пластикові бокси на гумках А4 (2 см);Папки пластикові бокси на гумках А4 (4 см);Пластикові пружини А4 d8 мм чорні (100 шт);Пластикові пружини А4 d12 мм чорні (100 шт);Пластикові пружини А4 d10 мм чорні (100 шт);Пластикові пружини А4 d14 мм чорні (100 шт);Пластикові пружини А4 d16 мм чорні (100 шт);Пластикові пружини А4 d20 мм чорні (100 шт); Пластикові пружини А4 d8 мм білі (100 шт); Пластикові пружини А4 d10 мм білі (100 шт);Пластикові пружини А4 d12 мм білі (100 шт); Пластикові пружини А4 d14 мм білі (100 шт); Обкладинки для брошурування пластикові А4; Металевий діркопробивач на 30 аркушів; Лінійка 30 см; Ножиці канцелярські 23 см; Степлер № 24 (до 50 арк); Ручка кулькова червона; Ручка кулькова чорна; Ніж канцелярський 18 мм; Коректор-ручка 10мл; Коректор-стрічка 10м; Маркер жовтий;Клей-олівець ПВП 15мл; Гумка комбінована;Скотч прозорий 48 мм 200 м; Скотч двухсторонній 18 мм 10 м; Обкладинки пластикові прозорі А4 безбарвні 180 мкн (50 шт);Обкладинки пластикові прозорі А4 безбарвні 200 мкн (50 шт);Скоба № 10; Скоба № 23/13; Нитка прошивна 250 текс 520 м; Папір А4 150 г/м2 250 арк; Плівка для ламінування А4 100 мкм 100 шт; Скотч 18 мм 20 м; Калькулятор (шириною не менше 15 см); Дисплей книга А4 30 файлів; Штемпельна фарба синя 60мл TRODAT 7011 (7011/60); Штемпельна фарба червона 28 мл; Папка конверт на кнопці А4; Двухсторонній кольоровий офісний папір А4 50 арк 10 кольорів

Закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33879077  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Міжрегіональний центр гуманітарного розмінування та швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33879077  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 51`698.13 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Жовтень, 2024  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 51 мм (12шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 2 5 мм (12шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки канцелярські кольорові 28 мм (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 31 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки канцелярські 78 мм (50 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка з файлами (10 шт.) А4 пластикова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 55 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка швидкозшивач А4 пластикова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 135 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєстратор 70 мм (реєстратор односторонній А4)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 84 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєстратор А4 36 мм 4-D кільця  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 100 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби № 24/6  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 98 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець простий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 38 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Фото-папір глянцевий А3 180 г/м2 50 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Картон А3 150 г/м2 (ватман)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Фото-папір глянцевий А4 180 г/м2 100 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А3 80 г/м2 500 арк клА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папки пластикові бокси на гумках А4 (6 см)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папки пластикові бокси на гумках А4 (2 см)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папки пластикові бокси на гумках А4 (4 см)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d8 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d12 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d10 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d14 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d16 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d20 мм чорні (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d8 мм білі (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d10 мм білі (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d12 мм білі (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові пружини А4 d14 мм білі (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Обкладинки для брошурування пластикові А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Металевий діркопробивач на 30 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Лінійка 30 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці канцелярські 23 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер № 24 (до 50 арк)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова червона  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 9 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж канцелярський 18 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 10мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-стрічка 10м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець ПВП 15мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка комбінована  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 23 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий 48 мм 200 м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 29 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч двухсторонній 18 мм 10 м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Обкладинки пластикові прозорі А4 безбарвні 180 мкн (50 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Обкладинки пластикові прозорі А4 безбарвні 200 мкн (50 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоба № 10  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоба № 23/13  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Нитка прошивна 250 текс 520 м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4 150 г/м2 250 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування А4 100 мкм 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч 18 мм 20 м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Калькулятор (шириною не менше 15 см)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Дисплей книга А4 30 файлів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 55 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штемпельна фарба синя 60мл TRODAT 7011 (7011/60)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штемпельна фарба червона 28 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка конверт на кнопці А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Двухсторонній кольоровий офісний папір А4 50 арк 10 кольорів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4 (100 шт) (30 мкм)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 36 пачка  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 51698.13 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 416116dac7994b7ca49e444ba55130e4  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-10-25-016315-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-25-014760-a  
Дата останнього оновлення 25.10.2024 20:49