Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне працівника на колесах. Стілець вузький з м'якою спинкою)

Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до п. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Департамент освіти Вінницької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02141532  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Департамент освіти Вінницької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02141532  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 52`794.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 52794.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 029dc24b6e024daabe2c9ad769388ce4  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-27-014223-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-29-005248-a  
Дата останнього оновлення 29.05.2024 12:37