Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Код ДК 021:2015 - 22820000-4 - Бланки (Друкована продукція)

Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП КНП"Миргородський міський центр ПМСД  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42075445  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КП КНП"Миргородський міський центр ПМСД  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42075445  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 8`660.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22820000-4 - Бланки  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Журнал обліку медичних відходів  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Журнал обліку отримання та витрат дезінфекційних засобів  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 35 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Цитоморфологічне дослідження  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3000 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Заява про взяття на облік інваліда, дитину інваліда для забезпечення технічними та іншими засобами  
Класифікація за ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3000 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 8660.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 7ea29bb3351940c587def0a87158a0ac  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-09-009095-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-007132-a  
Дата останнього оновлення 09.05.2024 14:08