Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

Протокол (уповноважена особа) № 13. Підзвітне ДК 021:2015 - 30190000-7.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Донецький національний університет імені Василя Стуса  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02070803  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Донецький національний університет імені Василя Стуса  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02070803  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 16`276.56 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Квітень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Блок/зам. липк. краєм 75х75мм 100 арк. яскраво-рожев. "Axent/Delta" № 3414-13 (1) (24)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стікери-закладки "Economix Light" 12х45 5неон. кольорів,100шт № E27945 (20)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка малярна "Axent" 48 мм х 20 м № 3148 (6) (54)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки "Axent" № 4104 28 мм (100 шт.) круг. з загином, нікель (20) (240)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 70 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний A4 "Crystal Pro 80" C (500 арк.) (5) (240)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 75 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Корзина для паперу чорна/КіП/ (25) (50)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис Кошти загального та спеціального фонду державного бюджету  
Сума 16276.56 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID c08b5c0a62cc41858c572356189d48ce  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-17-017139-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-17-013173-a  
Дата останнього оновлення 17.04.2024 19:18