Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Маріупольський державний університет  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26593428  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Маріупольський державний університет  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26593428  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`395.72 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Квітень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX TURBO 0,5 мм, синя Е11911-02  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорнографітний HB з гумкою тригранний Marco 9001ЕМ-12СВ  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей олівець 22г Amos 100103  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Голка банківська 15см ВМ5553  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоба N24/6 1000шт. Maped MP.324405  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці 20см метал. ручки з гум. вставками Economix Е40424  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж канц. 9мм Scholz+2леза. 4503 04050140/12  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 28мм 100шт нікел. п'ятикут. BUROMAX BM.5010  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки пластикові 45х12 мм 5 неонових кольорів по 25 арк. Economix E20945  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір д/нотат. клейкий 75x75мм 450арк. паст. куб 5кольор. 2324-00-А Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір д/нотат. клейкий 75х75мм 400арк пастель мікс Optima O25505  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток "COLOR" 90х90х80мм, непрок D8025  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач А4 метал.пружин.+кишеня clip А зелена Economix E31201-04  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач А4 метал.пружин.+кишеня clip А чорна Economix E31201-01  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор A4 двостор. зелена 7см ELITE BuroMax BM.3001-04с  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор A4 двостор. рожева 7см ELITE BuroMax BM.3001-10с  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-куточок А4 Economix 180мкм, фактура "глянець", асорті E31153 /10  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-бокс д/архівації 100мм BUROMAX BM.3261-02 син.(352х250х100мм) /5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор 7см A4 двостор. BuroMax асорт. ВМ.3001  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 4395.72 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 2dc6f87c2aa34fcea35dacdea3413de5  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-04-09-009565-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-09-008549-a  
Дата останнього оновлення 09.04.2024 14:51