Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісні меблі

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20129181  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ГІДРОМЕТЕОРОЛОГІЇ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 20129181  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 16`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 39130000-2 - Офісні меблі  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2024 - 31 грудня 2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Лютий, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Шафа офісна  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Декоративна лиштва(планка від пошкодження стін) довжина 2500см  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Шафа для одягу  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Поличка під офісне обладнання ( кутова)  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Шафа з антресолями  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Тумбочка для документів (доповнююча до шаф)  
Класифікація за ДК 021:2015 39130000-2 - Офісні меблі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 16000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 70152a547c934d74b3041c66e5a73c2e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-02-20-002240-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-20-005969-a  
Дата останнього оновлення 20.02.2024 12:32