Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Чернігівський обласний центр з гідрометеорології  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14228824  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Чернігівський обласний центр з гідрометеорології  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14228824  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 6`782.92 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська А4 48 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська А4 48 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська А4 96 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка самоклейка прозора  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень масляний синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 22 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень кульковий синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка комбінована  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка м'яка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець графітний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 31 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка картонна на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка -швидкозшивач з планкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка з затиском  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-швидкозшивач з перфорацією  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка конверт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт С4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт С5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень кульковий синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 6782.92 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 732cb66d572d4027afb90250898ef821  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-12-22-006475-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-26-015291-a  
Дата останнього оновлення 26.12.2023 19:59