Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Папір та канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Чернігівський обласний центр з гідрометеорології  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14228824  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Чернігівський обласний центр з гідрометеорології  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 14228824  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 15`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4 80 г/м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 55 пачок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська А4 48 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга записна А4 96 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга канцелярська А4 192 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка картонна на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4/120 (250 арк.)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Блокнот А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 100 шт/уп.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт С4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт С5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 15000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID cfb4c9e71ff24f6f96baf41642d90541  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-12-07-011202-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-12-009872-a  
Дата останнього оновлення 12.12.2023 12:40