Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярське приладдя (Канцтовари)

Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, м. Хмельницький вул. Шевченка, 53 (ЄДРПОУ 40358308), деталізований код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40358308  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40358308  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 144`638.80 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2023  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Щоденник недатований А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 230 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1500 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 24 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 48 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 150 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Обкладинка картонна «Справа»  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3000 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка - швидкозшивач  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Архівний короб  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 120 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис кошти загального фонду  
Сума 144638.80 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 5a9f1932d97948f09ab719e7afdf2886  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-11-22-003440-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-009615-a  
Дата останнього оновлення 22.11.2023 13:40