Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Верхнянська сільська рада Калуського району Івано -Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40170117  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Верхнянська сільська рада Калуського району Івано -Франківської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40170117  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 921.40 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30192700-8 - Канцелярські товари  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2023 - 31 грудня 2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Грамота А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів А4 , 40 мкм, фактура "помаранч" (100 шт/уп)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Коврик прорезиновий Acne  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга А4 96 л тверда палітурка  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір клейкий , 76х76 мм, 80 л. , неон , кол.мікс , 4-424 , 4 Office  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Лінійка 30 см , 2 шкали (класична + чорна)пластик, прозорий Norma  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит загальний А4 , 96 арк. кліт. скоба  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Кнопки -цвяшки , 30 шт, кол. в асортименті ,4840, Norma  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндери ,41 мм, 12 шт. , 4-330 , 4 Office  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндери ,25 мм, 12 шт. , 4-328 , 4 Office  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова ,масляна , 0.7 мм., син. Glider , Win  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі С5 конверт А5 (немаркований )білий , смужка  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Канцелярські товари  
Сума 921.40 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID d199bc8ab9294c5096f60b2475af96ea  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-11-22-003251-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-22-010290-a  
Дата останнього оновлення 22.11.2023 14:01