Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари(швидкозшивач пластиковий, зошит 96арк.,зошит 48 арк.,зошит 24арк., зошит 12 арк., папка на зав'язках, файли А4, ручка, клей ПВА, маркер чорний,табель використання робочого часу АЗ, скотч широкий, книга реєстрації наказів, папка на кнопці прозора, журнал обліку медикаментів та медичних засобів, лікарське свідоцтво про смерть, степлер, журнал обліку отриманих використаних деззасобів)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ "Центр соціальних послуг"Чернеччинської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24009514  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КУ "Центр соціальних послуг"Чернеччинської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24009514  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 5`657.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2023 - 31 грудня 2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Жовтень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі швидкозшивач пластиковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит 96арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит 48 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит 24арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит 12 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі папка на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі файли А4 уп.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі ручка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі клей ПВА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі маркер чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі табель використання робочого часу АЗ  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі скотч широкий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі книга реєстрації наказів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі папка на кнопці прозора  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі журнал обліку матеріалів та медичних засобів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі лікарське свідоцтво про смерть  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі степлер  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  
Конкретна назва предмета закупівлі журнал обліку отриманих і використаних дез.засобів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2023  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 5657.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 9b151ba8c5e44a66be815bbdb51e51e0  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-10-18-002715-b  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-18-008162-a  
Дата останнього оновлення 18.10.2023 13:34